domingo, 19 de febrero de 2012

Trivio


Nunca pensei que a miña felicidade dependera tanto dun instante. 
Ás veces hai cruces de camiños sen volta atrás; seica é porque non hai cruces. Deambulo por unha senda sen pavemento, hai malas herbas e hai pedras que me firen os pes, hai luces das que fuxo e treboadas ás que me dirixo en impulsos infrahumanos.  Ás veces tórnome terreal, dáme por construír moitos camiños. Como se o destino estivese dalgún modo na miña man. 
A deusa  Hécate espérame en cada cruce, titánica, escura, terrorífica. Mírame entre as tebras e sinálame cun dedo de osamenta. Unha manda de cans famélicos manteñen os seus corpos tensos, a mandíbula entreaberta, as garras afiadas rabuñando o chan ao que eu mesma os chamei. Hécate, tricéfala como os meus desvaríos, reaparece entre as tebras, vexo a súa face de lobo, que se torna egua ou cadela co reflexo da lúa. As serpes que temín e vivín enrédanse entre as súas costelas sibilando nunha sorte de susurros enxordecedores. Respiro porque as tebras seméllanme afables. Mais tremo porque a deusa titánica descende ata igualarse a min; estremecida en calafríos de vértebras, volvo a mirada. Os cans ábrenme camiño. Os ollos son lúas de inverno, brancos como a néboa, escuros como a noite. Antíteses paradóxicas recorren o meu maxinar; vexo sons imposibles, escoito cores inexistentes, falo con imaxes, abafo na miña propia agonía. Caio de xeonllos e póstrome ante a figura inalterable. A sangue quente recobre as feridas e lémbrame a miña condición. Camiñaba entre soberbia, os meus pes feríanse coas miñas propias verbas, ocupei o mundo con camiños que nunca pensei recorrer, coroneime dona dunha vida que nunca foi miña. Non son máis que unha serva, unha escrava da miña aterradora autosuficiencia. O destino non existe para quen está cego das súas señas. Hécate tende os seus brazos descarnados e húndome na fría osamenta. As serpes envólvennos e apretan cada vez máis, intento berrar máis olvidara que a miña gorxa non emitía sons senón imaxes. Unha egua, un lobo, unha serpe, a lúa e un corpo desangrado.  Resístome as visións, intento liberarme pero Hécate aprétame cada vez máis. Unha ardente lágrima conxeada recorre a miña meixela e berra
 “¡Non son escrava, non son bufón, non serei serva! Eu nacín cunha vida que quero vivir”. 
As luces do alba berran comigo esta súplica ameazante. ­Os ollos da tricéfala tórnanse mouros, as serpes desaparecen e os cans retiran as gadoupas. 

“Recorda que as ninfas namoran e morren”.

Hécate marcha e rexurden da mureira do pensamento versos que esqueceron a vida, coa teatralidade da lembranza. O meu cruce trivio segue ahí, míroo de frente e tórnase unha soa vía. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario